ממונה בטיחות להתנהגות בשעת חירום

ממונה בטיחות להתנהגות בשעת חירום

ממונה בטיחות הוא עובד שמטרתו להיות אחראי ליישום נהלי הבטיחות בשטח, וזאת על מנת לשמור על בריאות של העובדים באתר. במאמר זו תוכלו לקרוא את כל המידע אודות ממונה בטיחות, חשיבותו בשעת חירום, ואודות החברה האמינה שתספק לכם שירותי בטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

מה עושה ממונה בטיחות?

ממונה בטיחות בעבודה אחראי על יישום תכניות בטיחות, ואמור להבטיח כי עולם מפרידים על ההנחיות הארגוניות. ממונה הבטיחות מעורבים ישירות בהפחתת סכנות פוטנציאליות שעלולות להוביל לפגיעה במקום העבודה או למוות. הוא גם אחראי להפחתת הגורמים לנזק סביבתי לאנשים ולטבע.

ממונה הבטיחות לא רק יפקח ישירות על העבודה, אלא ידווחו למנהלי האתר, יציעו הצעות ייעול, או יבקשו אישור לפעול בדרכים שהם החליטו שמתאימים למצב. ממונה הבטיחות יהיה האדם הראשון במקום זירת התאונה, וימליץ על נהלים חדשים. והוא יהיה גם האדם אליו מדווחים העובדים בעקבות הפרות של הכללים.

תפקידו של ממונה בטיחות בעבודה הוא להבטיח כי העובדים יבינו את הנדרש מהם, ויעמדו בהתחייבויות. ממונה הבטיחות עשוי להכשיר ישירות עובדים עליהם הוא אחראי, אך בדרך כלל הוא מייעץ ומטיל סמכות יומיומית. לפיכך, הוא נמצא בביצוע הליכי משמעת בגין הפרות נהלי בטיחות.

בטיחות בשעת חירום

על מנת לתפקד באופן מושלם בשעת חירום, עם כל הלחץ הכרוך בה – על מקום העבודה להיערך מדי יום בהתאם, ולכל תרחיש אפשרי. ממונה הבטיחות בעבודה הוא האחראי על הבטיחות בשוטף והן בשעת חירום. מדובר באחריות מאוד כבדה, ולכן עליו לפעול בהגדלת ראש, במקצועיות וביצועים בלתי מתפשרים.

תחומי האחריות של ממונה הבטיחות בכל חברה, בית עסק או ארגון הם רבים, ומטרת תפקידו הינה לייעץ ולוודא שהדרישות שלו אכן מתבצעות. אין להקל ראש בתחום הממונה הבטיחות והן בעצמותיו. גם המדינה מבינה את המשמעות של ממונה הבטיחות, ולכן הדרישה לכך מעוגנת בחוק.

חברה אמינה לבטיחות בעבודה

תחום הבטיחות בעבודה הינו תחום חשוב ומציל חיים. מכאן החשיבות להיוועץ ולשכור את שירותיה של חברת בטיחות אמינה ומקצועית. חברת מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ הינה חברה המספקת שירותי בטיחות, גיהות ואיכות הסביבה ברמה מקצועית גבוהה ואיכות שירות לא מתפשרת.

לקוחות החברה נהנים משירותי ממונה בטיחות חיצוני, יועצי בטיחות, בנייה ויישום של תכנית לניהול הבטיחות, הקמת מערכי חירום וביצוע תרגילי חירום ועוד.

לסיכום

ממונה הבטיחות בעבודה הוא האיש החשוב ביותר, מכיוון שתפקידו הינו לשמור על בריאותם של עובדי האתר, האירוע או כל מקום אחר. על מנת שמקום העבודה יהיה מוכן למצב של שעת חירום, יש לעשות עבודה מקדימה ולהיערך מבעוד מועד על מנת שבעת החירום הנהלים יבוצעו באופן מושלם.

מתעניינים בתחום ממונה בטיחות? חברת מוזי בוטון היא המקום בו תקבלו את המענה הנכון ביותר עבורכם. למידע נוסף חייגו אלינו עכשיו למספר 077-8036297 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

המידע הכלול במאמר זה – כללי ואינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית. אף כי נעשה מאמץ למנוע אי דיוקים, ייתכן שנפלו במאמר טעויות. לפיכך השימוש במידע הכלול במאמר הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש ומוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ לא תהא אחראית בצורה כלשהי לתוכנו או לשימוש בו.

וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן