קורס בטיחות באש
קורס בטיחות באש
11/14/21

קורס בטיחות באש

קורס בטיחות באש לבתי עסק

בניגוד למה שאתם עלולים לחשוב, שריפה היא אחת מהסכנות עם הסיכוי הגבוה ביותר להתרחשות בבית ובעבודה. לכן, לא מעט בתי עסק עושים את הבחירה המושכלת לספק קורס בטיחות באש לעובדיהם, בדיוק כפי שהורים דואגים לחנך את ילדיהם לבטיחות. הנה כל מה שחשוב לדעת על קורס כיבוי אש ולמה חובה להעביר אותו בכל בית עסק.

מה כולל קורס כיבוי אש?

קורס בטיחות באש עובר על מספר עקרונות חשובים המספקים מידע על מדוע האש כה מסוכנת, כיצד היא מתפתחת, כיצד היא עלולה להתפשט באמצעות חומרים דליקים, ועוד. החלק הכי חשוב הוא ההדמיות השונות אשר מועברות בקורס, שעתידות להכין אותנו למגוון מקרים בהם נוכל להיקלע למצב מסוכן מאין זה. לבסוף, במסגרת קורס בטיחות באש נלמד כיצד לתפעל מכשירים שונים המכבים שריפה.

מי צריך הסמכה לבטיחות באש? 

מומלץ לבית עסק להעביר הדרכה זו אחת לשנה לפחות לכלל עובדי החברה, היות ושריפה יכולה להתפתח אפילו במטבחון במשרד. כמו כן, במידה ולחברה יש ועד של נאמני בטיחות, מומלץ שיעברו השתלמות בטיחות אש בתדירות גבוהה אף יותר כמו גם ההנהלה.  כמו כן, במידה ומדובר בגנים ובתי ספר מומלץ כי גם המורות והגננות יעברו את אותה הסמכה לבטיחות באש.

מי מעביר הדרכות בטיחות באש?

הדרכות בטיחות באש מעביר ממונה הבטיחות מוסמך בחברה, אשר לרוב מועסק דרך חברת בטיחות מקצועית. כמו כן, חברה זו מספקת קורס בטיחות באש למוסדות שונים באופן חד פעמי או נשנה ואף מספקת השתלמות בטיחות באש עבור אלו הנדרשים בכך. באמצעות חברות אלו כלל המוסדות הפועלים בארץ בין אם פרטיים או מדיניים, יכולים לוודא כי כל הנפשות הפועלות ידעו כיצד לפעול במצב של שריפה, ובעיקר כיצד למנוע מצב זה מלכתחילה.

לסיכום 

חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ, הינה חברת בטיחות בעלת ותק ומקצועיות, אשר מספקת לגופים שונים השתלמות בטיחות אש, בהתאם לדרישה. חברה זו תהיה אחראית על העברת כלל המידע שצוין מעלה באופן היעיל והיסודי ביותר. קורס בטיחות באש הוא חשוב מאין כמוהו ובעזרתו נוכל לחנך את עובדינו, ילדינו, וקרובינו להתנהגות בטוחה בכל מקום אשר יהיו.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן