לאילו דגשי בטיחות יש לשים לב בעת עבודות ניסור בטון
לאילו דגשי בטיחות יש לשים לב בעת עבודות ניסור בטון
03/13/20

לאילו דגשי בטיחות יש לשים לב בעת עבודות ניסור בטון

ניסור בטון הוא משימה מעולמות הבנייה והשיפוצים ויש לה מקום רב בתחום זה. לא אחת עבודות אלה נדרשות על מנת להרוס מבנים או לשנות את הייעוד שלהם וצריך לדעת איך לעשות את זה לא רק בצורה הכי טובה אלא גם תוך כדי שמירה על בטיחות. ברגע שהבטון מתקשה הרי שהוא מוצק לגמרי ומכאן החובה לנסר אותו על מנת לבצע בו שינויים. על מנת לנסר צריך לעשות שימוש בכלי עבודה תעשייתיים ומקצועיים שיכולים לגרום לנזק או פגיעות בגוף אם לא משתמשים בהם בדיוק כפי שאמורים ולא שומרים על הנחיות הבטיחות. מכיוון שעולם השיפוצים והבנייה ממילא מלא בסיכונים – חשוב לדעת איך לבצע עבודות ניסור בטון בדרך הכי טובה, יעילה ובטוחה הן עבור העובדים והן עבור סביבת העבודה.

דגשי בטיחות לעבודה נכונה

על מנת להבין מהם דגשי הבטיחות חשוב להבין את המשמעות של עבודות ניסור בטון – מכיוון שמדובר בחומר מוצק לגמרי הרי שצריך לנסר ולשבור אותו. אם כך הסיכון הראשון שצריך לפעול לבטיחות בגינו הוא השימוש בכלי העבודה, מסור מקצועי במקרה זה. המסורים אמנם מצוידים במנגנוני בטיחות והם מתקדמים ויעילים במיוחד אך עדיין צריך לעבוד איתם בצורה מקצועית ורק על ידי עובדים מנוסים ומיומנים. בעת הניסור עצמו יכולים חלקיקי אבק להתפזר לכל עבר. חומרי בנייה ידועים ככאלה שלא מומלץ לנשום אותם ולכן חשוב שהאזור יהיה מאוורר ככל האפשר או לחילופין – שהעובדים במקום יהיו מצוידים במסכות שיחסמו את המעבר של האבק לפה ולאף שלהם. כיום אפשר לבצע את עבודות הניסור על ידי מסור יהלום מתקדם ומקצועי שלא מעיף הרבה אבק לאוויר ומונע את התפזרות האדים המלוכלכים לחלל שיש בו אנשים. הטיפ הכי טוב הוא לפנות אל חברה מקצועית ומנוסה של עבודות בטון וכך אפשר להיות בטוחים שיהיו ברשותה כלי העבודה הכי מתקדמים.

מתי נדרש לבצע ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון נדרשות בכל מקרה שבו צריך לשבור את מעטה הבטון הקיים על מנת לבחון את מה שקורה מתחת לשכבת הבטון או על מנת להרוס מבנים שאמורים לבנות לאחר מכן מחדש. חברות ועובדי בנייה ושיפוצים מציעים שירותים שכאלה וחשוב לוודא שהם מגיעים לאתר העבודה על מנת לראות דרך העיניים המקצועיות שלהם מה צריך לעשות. רק בדרך זו הם יוכלו לקבל את ההחלטה המקצועית והנכונה ביותר בנוגע לניסור שכבת הבטון במינימום זמן, הפרעה וכמובן תוך כדי פיזור כמות מזערית של אבק ולכלוך. הם גם יוכלו לתדרך את האנשים שקשורים למקום הזה איך להתנהג ולהתנהל ביום שבו הניסור מבוצע הלכה למעשה – איך להתכונן, מה  עושים לפני, תוך כדי ואחרי וכמובן אילו ממצאים הם יכולים לגלות מתחת לבטון.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן