ייעוץ בטיחות אש במבנים
ייעוץ בטיחות אש במבנים
11/14/21

ייעוץ בטיחות אש במבנים

איפה אפשר לקבל ייעוץ בטיחות אש במבנים?

הסכנה לשריפה היא בין הסכנות הנפוצות ביותר בבתי עסק ובמיוחד אלו אשר משרדיהם נמצאים במבנים גדולים ותעשייתיים. למרות זאת, לא הרבה מעסיקים מבינים את החשיבות הטמונה בשכירת שירותיו של יועץ בטיחות אש במבנים. להלן כל היתרונות והמידע שהיה חסר לכם על מנת לבצע החלטה מצילת חיים שכזו.

מהי בטיחות אש במבנים?

מבנים המכילים משרדים של חברות רבות, בנויים מחומרים אחרים ודליקים יותר מאשר בניינים נמוכי קומה או בתים פרטיים. בנוסף, היות ומדובר במקומות עבודה מעבר למערך הבניין עצמו קיים אחוז מאד גבוה של חומרים דליקים מאשר זה שישנו בבית פרטי או בבית דירות. מקום העבודה הוא המקום בו אנו מבלים את רוב שעות היום והוא מעין הבית השני שלנו ולכן, כמו שנרצה לשמור על ביתנו יש לשמור על מקום העבודה ולהתנהג בצורה שתשמור על בטיחותנו ובטיחות הקולגות שלנו. בטיחות אש באה להדריך אותנו כיצד להתנהל במקום העבודה. כמו גם, מטרתה למנוע סיכונים שיכולים להתפתח למצב של שריפה. שילוב שני אלמנטים אלו מהווים את הבטיחות המרבית נגד שריפות.

מה תפקידו של יועץ בטיחות אש במבנים?

תפקידו של היועץ היא לזהות חומרים דליקים ומסוכנים במבנה ולדאוג כי אלו יסולקו או לא ייגרמו בעתיד להתלקחות. לכן על איש המקצוע להכיר היטב את דרך היווצרותה של שריפה, מהם חומרים דליקים וכיצד לזהות אותם. בנוסף, יידע הוא כיצד להדריך את ההנהלה והצוות על מנת להימנע מסיכונים אפשריים לכן, ייעוץ בטיחות אש במבנים מטרתו העיקרית היא שמירה על חיי אדם.

איפה אפשר לקבל ייעוץ בטיחות אש במבנים?

ייעוץ בטיחות אש במבנים ניתן לקבל על ידי איש מקצוע אשר הוסמך לכך. לרוב ייעוץ זה יהיה מוענק במסגרת שירותיה של חברת בטיחות אשר גם מעבירה הדרכות בתחום בטיחות אש לעובדים. שכירת שירותי ייעוץ בטיחות אש במבנים תביא לכך שתהיה בקרה מתמדת ויעילה אשר תעלה מודעות בקרב העובדים ותמנע פריצת שריפות.

לסיכום? 

לחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ מוניטין וידע רב בתחום ייעוץ בטיחות אש במבנים ובעיקר לבתי עסק שונים. מטרתה היא לוודא כי כל סכנה אפשרית תמנע בהקדם וכי כל עובד יחזור הביתה בשלום.

לפרטים נוספים לחצו כאן

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן