קורס עבודה בגובה
קורס עבודה בגובה
11/21/21

קורס עבודה בגובה

מחפשים לעובדים שלכם קורס עבודה בגובה? רוצים שהם יקבלו את ההדרכה הטובה ביותר?

הדרכה לבטיחות עבודות בגובה היא אחת מהדרכים היעילות ביותר למניעת תאונות עבודה. צוות ההדרכה שלנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ מאושר על ידי מפקח העבודה הראשי ונחשב לאחד הצוותים המקצועיים ביותר בישראל בתחום ההדרכה לעבודות בגובה.

לשמור על בטיחות העובדים עם השתלמות מקצועית

השתלמויות תקופתיות לעובדים הן חשובות בכל תחום בו העובדים עוסקים, במיוחד כאשר מדובר בסוגי עבודות הכוללות סיכון בטיחותי מסוים. אם פעילות העובדים שלכם כוללת עבודה בגובה, אתם מחויבים להפנות את העובדים שלכם להשתלמות בטיחות עבודה בגובה כל שנתיים לפחות. על מנת שתוכלו לעשות זאת באופן שוטף ולשמור על כשירות הבטיחותית של העובדים שלכם לאורך זמן, אנחנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ בנינו עבורכם השתלמות בטיחות גובה עם קורסי הדרכה מקצועיים, איכותיים עם שיטות הלימוד המתקדמות ביותר הקיימות היום.

בכדי שהעובדים שלכם יוכלו לקבל הסמכה לבטיחות עבודה בגובה, הם צריכים לעבור הכשרה מקצועית כל שנתיים לפחות עם קורסי ריענון. הסמכת בטיחות לעבודה בגובה היא זמנית ולכן אתם כבעלי חברה או עסק צריכים להקצות תקציב קבוע להדרכות הללו.

איך רושמים את העובדים לקורסים הבאים?

על מנת שתוכלו להכשיר את העובדים שלכם כבר בשבועות הקרובים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם נציג הכשרה בטיחות לעובדים בגובה של חברת מוזי בוטון בטיחות כאן דרך האתר ולשריין את התאריך לקורס הבא. בכדי לבצע את ההרשמה להכשרה בטיחות לעובדים בגובה, אתם יכולים להתקשר למספר הטלפון המופיע בראש האתר או למלא את פרטי העסק שלכם בטופס רישום הפרטים.

מה עלות קורס אצלנו?

אנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ נספק לכם את המחיר המשתלם ביותר להכשרת העובדים שלכם. קורס עבודה לגובה צריך להיות מקצועי, איכותי ובמחיר הוגן וזה מה שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. קורס עבודה לגובה של חברת מוזי בוטון בטיחות יביא את העובדים שלכם לשיא המודעות לבטיחות בעבודה בגובה.

רוצים לרשום את העובדים שלכם לקורס עבודה בגובה? זה הזמן ליצור קשר עם נציג שלנו ואנחנו נשריין עבורכם את התאריך הבא של הקורס.

לפרטים נוספים לחצו כאן

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן