הכשרת בטיחות לעובד חדש
הכשרת בטיחות לעובד חדש
11/21/21

הכשרת בטיחות לעובד חדש

סיכוייו של עובד חדש להיפגע תוך כדי עבודה, גבוהים יותר מעובד ותיק. מדוע זה כך? אחת הסיבות העיקריות היא העדר מידע בנושא הבטיחות. אם המעסיק לא ידאג להכשיר את העובד החדש בנושא בטיחות בכל הנודע לכלים וציוד במקום העבודה, העובד יישאר ללא המידע כה חשוב והכרחי.

כיום יותר ויותר מעסיקים מבינים את ההשלכות של העדר הכשרת בטיחות לעובד חדש ולכן פועלים על מנת לבצע הכשרות וקורסים מתאימים.

מעסיק – דאג עוד היום לקיום הדרכת בטיחות בארגון >>

אנחנו זמינים גם ב-WhatsApp >>

חשיבותה של הדרכת בטיחות לעובד חדש

אם אתה מעסיק שמבין כי הכשרת בטיחות לעובד חדש זה חשוב ולא יודע איפה להתחיל, הגעת למקום הנכון – אנחנו בחברת מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ, מתמחים בתחומים כמו הכשרת בטיחות לעובד חדש, השתלמויות וקורסים בתחום לעובדים חדשים.

אצלנו תמצאו מגוון הכשרות, הדרכות וקורסים בנושא בטיחות וגהות, נעזור לכם בהקמת מערכי בטיחות שונים כגון אש ו/או חירום, הכנות והסמכות לתקנים, היתרים שונים מול רשויות, הכנות למבדקים ועוד.

כך תדעו מה לעשות במקרה חירום

כל העובדים בחברה צריכים להכיר נהלי בטיחות ונהלים לשעת חירום. הדבר הזה מתאפשר בזכות כך שכל עובד חדש שמגיע לחברה עובר הדרכת בטיחות. על פי השתלמות בטיחות לעובד חדש שכל אחד מהם עבר, מצופה מהם לעקוב אחר הנהלים ולהגן על עצמם ועל חבריהם לעבודה.

כמובן שמדי פעם כדאי לרענן את הנהלים כדי שבעת צורך הכל יהיה ברור ונהיר לכולם. בנוסף לנהלים, יש לתלות שלטי אזהרה ותגים כגון אזניות מגן, נעלי עבודה וכדומה, שהם כידוע אמצעי נוסף למניעת תאונות. חשוב כמובן להנחות את העובדים  שידעו לפרש כראוי את הסמלים והתגים.

קורס בטיחות לעובד חדש

מדובר באחד הקורסים החשובים בתחום הבטיחות, כיוון שכל עובד חדש שמגיע לארגון, נושא איתו היסטוריה ממקומות עבודה קודמים.

ככל שנקדים להכשיר אותו לכללי ונהלי בטיחות עדכניים שתואמים את מקום העבודה הנוכחי, כך נצליח לצמצם אצלו את הפעולות האוטומטיות שהוא רגיל לעשותן. הכשרת בטיחות לעובד חדש חשובה מאין כמוה.

אמצעי הגנה, בטיחות וגיהות

בכל מקום עבודה קיימים סיכונים ספציפיים שמאפיינים את המקום, לכן על ממונה הבטיחות לבחון היטב את כל האספקטים הבטיחותיים, להעריך את הסיכונים הקיימים ולקבוע באיזה ציוד מגן יש להשתמש.

יש להדריך את העובדים כיצד ומתי יש להשתמש בציוד ואיך לתחזק אותו.

מעסיק – דאג עוד היום לקיום הדרכת בטיחות בארגון >>

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן