אישור בטיחות במוסדות חינוך
אישור בטיחות במוסדות חינוך
11/21/21

אישור בטיחות במוסדות חינוך

זקוקים לאישור בטיחות במוסדות חינוך? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

על מנת שתוכלו לעמוד בתקנות של מכון התקנים הישראלי ובכל תקנות הבטיחות הנדרשות לניהול המוסד החינוכי שלכם – הנכם נדרשים להחתים טופס התאמת תשתית על ידי יועץ בטיחות מוסמך המאושר לבצע בדיקות עבור הרשות המקומית שלכם. בחברת מוזי בוטון בטיחות תוכלו למצוא יועצי בטיחות מקצועיים ומנוסים המחזיקים באישור לבצע בדיקות בטיחות במספר מועצות מקומיות ועיריות ברחבי הארץ.

איך מתבצע מבדק הבטיחות למוסד לימודי?

בבתי הספר המבדק מתבצע על ידי בוחן מוסמך אשר עובר על מספר תחומים בטיחותיים במבנה ובחצר המבנה. מבדק בטיחות במוסדות חינוך למעשה מתייחס לבטיחות ולשמירה על בריאות הילדים במוסד החינוכי בכל זמן השהות שלהם במקום. מבדק בטיחות במוסדות חינוך נוגע למתקני המקום, תאורות, חיבורים לחשמל ושקעים, מבנה הגדרות ובטיחות אש וזאת על פי תקנות המתעדכנות באופן שוטף על ידי משרדי הממשלה השונים.

הנפקת אישור בטיחות למוסד לימודי

בתום תהליך הבדיקה של הצוות המקצועי שלנו, אתם מקבלים דו"ח ליקויים מפורט. לאחר תיקון כל הליקויים, תקבלו אישור בטיחות חתום שנתי. כל שלבי העבודה מולנו לבדיקות בטיחות במוסדות חינוך היא נוחה ויעילה ותאפשר לכם לקבל את כל המידע הנחוץ על מנת לשפר את הבטיחות של המבנה החיצוני והפנימי של המקום שלכם. הצוות שלנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ילווה אתכם לאורך כל הבדיקות הנדרשות על מנת שתוכלו לקבל את אישור הבטיחות במוסדות חינוך ולהמשיך להפעיל את המוסד החינוכי שלכם בהתאם לחוקים ולתקנות הבטיחות.

איך מזמינים מבדק בטיחות?

בכדי שתוכלו לקבל אישור בטיחות בבית ספר באופן תקני ועל פי החוק, אתם נדרשים לפנות ליועץ בטיחות רשמי הרשום ברשות המקומית שלכם. דרך חברת מוזי בוטון בטיחות אתם מקבלים יועץ בטיחות מוסמך להוצאת אישור בטיחות בבית ספר. את הזמנת מבדק בטיחות בבתי ספר תוכלו לבצע כאן דרך האתר באמצעות פניה ישירה לחברתנו. נציג חברת מוזי בוטון בטיחות יתאים את מבדק בטיחות בבתי ספר למבנה שלכם ויתמחר אותו בהתאם לגודל המבנה, זמן העבודה הנדרש ולסוג המבנה שלכם.

הוצאת אישור בטיחות במוסדות חינוך עם מוזי בוטון בטיחות

נדרשים להוציא אישור בטיחות במוסדות חינוך למוסד החינוכי שלכם? אל תהססו וצרו אתנו קשר כבר עכשיו ואנחנו נגיע אליכם לבצע מבדק יעיל ומקצועי לכל אזור המוסד החינוכי שלכם, כולל חצרות ומבנים חיצוניים. התקשרו אלינו עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר וקבעו אתנו פגישה אצלכם במבנה.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן