אישור בטיחות בגן ילדים
אישור בטיחות בגן ילדים
11/21/21

אישור בטיחות בגן ילדים

מהי הדרך להוציא אישור בטיחות בגן ילדים?

אם אתן מנהלות גן ילדים פרטי או שאתם צריכים לספק לגני העירייה שלכם אישורי בטיחות – חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ תספק לכם את מבדקי הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר. אישור בטיחות למבנה פנימי וחיצוני של גן הילדים שלכם הוא הכרחי להמשך הפעילות שלו. אם כן, הדרך היעילה ביותר לקבל את אישור הבטיחות הנדרש היא באמצעות מבדקי בטיחות שנתיים שמספק לכם הצוות המקצועי של החברה שלנו יחד עם יועץ בטיחות מורשה.

אילו בדיקות מתבצעות בגן הילדים?

הבדיקות המתבצעות בגני ילדים מתמקדות בבטיחות ובבריאות של הילדים השוהים בגן בשעות הפעילות של המקום. על מנת שתוכלו לקבל אישור בטיחות בגני ילדים, אנחנו בחברת מוזי בוטון נוציא עבורכם דו"ח מסודר עם כל הליקויים במבנה הפנימי והחיצוני של גן הילדים. תיקון הליקויים יאפשר לכם להוציא אישור בטיחות בגני ילדים רשמי על מנת להפעיל את גן הילדים באופן תקין. הבדיקות כוללות בדיקה של המבנה, חדרי שירותים, חדרי פעילות, מתקנים פנימיים, חצר גן הילדים, מתקני שעשועים, רהיטים וכל דבר אשר יכול להוות מפגע עבור הילדים הקטנים השוהים בגן הילדים שלכם.

מה היתרונות במבדקי הבטיחות של חב' מוזי בוטון בטיחות?

מבדקי הבטיחות של חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ נחשבים לממוקדים ומדויקים והם מתבצעים במאות גני ילדים בכל שנה בכל רחבי הארץ. הצוות שלנו מבצע ייעוץ מקצועי להקמה של גני ילדים ומבצע מבדק בטיחות בגן ילדים עבור רשויות מקומיות ואנשים פרטיים. מבדק בטיחות בגן ילדים מהווה את אחד הכלים החשובים ביותר בשמירה על הילדים המגיעים לגן בכל יום ועל הצוות המקצועי העובד בגן. המבדקים שלנו מהווים את חוד החנית של מבדקי הבטיחות בישראל למוסדות חינוך בכלל ולגני ילדים בפרט.

איך מזמינים את מבדקי הבטיחות של חב' מוזי בוטון בטיחות?

על מנת שתוכלו לקדם את אישור הבטיחות לגן הילדים שלכם, כל מה שהנכם צריכים לעשות הוא להזמין את הצוות המקצועי שלנו לבצע את המבדק בגן הילדים שלכם. מבדק בטיחות בגני ילדים של חברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה ניתן להזמין דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר או באמצעות השארת פרטי הגן שלכם בטופס הרישום באתר. הצוות שלנו יקבע אתכם יום ושעה למבדק בטיחות בגני ילדים על פי התקנות הנדרשות. בטיחות בגני ילדים מתחילה קודם כל עם מבדק מקצועי ואנחנו בחברת מוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה יכולים לספק לכם אותו.

אישור בטיחות בגן ילדים עם חברת מוזי בוטון בטיחות

לקביעת ביקור של הצוות שלנו בכדי לקדם אישור בטיחות בגן ילדים צרו אתנו קשר כבר עכשיו. המבדקים לבטיחות בגני ילדים יתבצעו בצורה המקצועית ביותר על מנת שתוכלו להגיע לאישור המיוחל.

לפרטים נוספים לחצו כאן

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן