קורס עבודה בגובה
קורס עבודה בגובה
10/06/16

קורס עבודה בגובה

מהו קורס עבודה בגובה? מהו מדריך עבודה בגובה? התשובות כאן!

לאור ריבוי תאונות, ובשל הסכנות הרבות הכרוכות בעבודה בגובה, החליטו הרשויות המוסמכות לעשות את המרב כדי למנוע תאונות ולמזער את הסכנות. קורס עבודה בגובה הוא תוצאה של תקנות העבודה התשס"ז – 2007 שהתקינה הממשלה אשר, בין השאר, מחייבות את כל מי שעובד בגבהים לעבור קורס שבסיומו תונפק לו תעודה המאשרת כי הוא רשאי לעבוד בגבהים.

עבודה בגובה מוגדרת כ- "כל עבודה שבשלה עלול העובד ליפול לעומק של שני מטרים או יותר".

קורס עבודה בגובה – על התכנים ועל התרגול

חברת "מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה" מעבירים את קורס עבודה בגובה באמצעות מדריכים מקצועיים אשר הוסמכו כמדריך עבודה בגובה על ידי מפקח עבודה ראשי. תכניו של קורס עובדה בגובה מועברים על פי תוכנית לימודים מובנת כפי שמכתיב מפקח עבודה ראשי במשרד התמ"ת.

כל מדריך עיוני לעבודה בגובה רשאי להדריך עד עשרים וחמישה עובדים ולתרגל תרגול מעשי למקסימום עשרה עובדים. ההדרכות מעניינות ואטרקטיביות, ומועברות באמצעות מצגות ברמה גבוהה ובליווי תמונות רבות, סרטונים וסרטים. הקורס כולל תוכנית לימודים להדרכת עבודות בגובה, ובו ילמדו העובדים נושאים רבים כמו מבוא כללי והכרת ציוד המגן האישי, מערכות אבטחה ובלימת נפילה, עבודות לילה, חילוץ עמיתים, סולמות, משטחי עבודה, במות הרמה ופיגומים ממוכנים, קונסטרוקציות, פיגומים, חללים מוקפים ועוד.

בתרגול המעשי יתרגלו העובדים איך לבחור ציוד מגן אישי ולהתאים אותו למידותיהם, איך לעבוד נכון בעזרת ציוד המגן האישי בתחומים השונים כמו על גגות, על במות הרמה, על פיגומים ועוד.

בסיום הקורס מנפיקה החברה לכל עובד אישור הסמכה לעבודה בגובה – כללי המעיד כי העובד עבר הכשרה בתחום של ביצוע עבודות בגובה, סיים בהצלחה את  קורס העבודה בגובה והוא רשאי לעסוק בעבודה בגבהים. אחת לשנתיים נדרש כל עובד לעבור קורס רענון כתנאי לחידוש האישור לעבודה בגובה.

צרו קשר עם "מוזי בוטון – בטיחות ואיכות הסביבה", כי הבטיחות שלכם זה האתגר שלנו!

מוזי בוטון, המנכ"ל והבעלים של החברה, הוא בעל עשרים שנות ניסיון בתחום, ובעל תואר שני בניהול והנדסת בטיחות, ומשמש כמומחה במערכת המשפט וכמרצה במוסד לבטיחות וגיהות, במכון התקנים במכללות רבות ועוד.

הצוות המקצועי נבחר בקפידה, וכל העובדים מיומנים בתחום, ישרים ומחויבים לשירות אדיב ומקצועי.

 

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן