כללי בטיחות לעבודה בגינה הביתית
כללי בטיחות לעבודה בגינה הביתית
05/23/19

כללי בטיחות לעבודה בגינה הביתית

האביב כבר בפתח, מבחינת מזג האוויר זאת התקופה הטובה ביותר להכין ולטפל בגינה.

לצד פעילות פיזית בריאה זו, קיימים סיכונים בעבודה הגינון וחשוב שנקפיד על הכללי הבטיחות על מנת שנוכל להנות מהגינה.

299h

רמשים וזוחלים – אורבים בין הסלעים, בערימות עלים, בעציצים, פחים ומקומות חשוכים. בכל צורך של הרמת אבן או הוזזת עציץ בגינה, אין להכניס ידיים מתחת אלא להשתמש באמצעי הרמה כגון מעדר או את, ממומלץ מאד לבצע עבודות אלה עם כפפות עבודה.

חשיפה לשמש –  היו מודעים למזג האוויר ועבדו בשעות נוחות, עם בגדים ארוכים, עם שתיה מרובה, וכובע רחב. חלקי עור הנחשפים לשמש, יש למרוח בקרם הגנה.

ריסוס, דישון והדברה – כל חומר שאתם מעוניינים לפזר, לרסס או לאבק, יש לקרוא את הוראות היצרן המצורפות לחומר. עיבדו כשאתם ממוגנים כפי שנדרש בהוראות: מיגון לנשימה, לעיניים ולעור. כל מגע של חומר בכל מקום בגופכם יש לשטוף מיד במים זורמים במשך 15 דקות לפחות. אחסנו את החומרים באריזתם המקורית ודאגו שלא יהיו נגישים כלל לילדים.

מכשירים חשמליים ומוטוריים – קראו את הוראות ההפעלה של היצרן לפני ההתנעה ו/או חיבור לחשמל. אל תעבדו עם כלי שאינו שלם/תקין. עבדו עם משקפי מגן למניעת פציעה בעיניים ואטמי אוזניים נגד נזקי הרעש.

עבדו נכון בגובה – כדי להגיע למקומות גבוהים השתמשו בסולם תקין ותקני. אם הפעילות דורשת מכם עבודה בגובה מעל שני מטרים שיקלו לעבוד עם מוט מאריך ואביזר דרוש.

היגיינה – אחרי ריסוס ואחרי עבודה בגינה, גם אם הייתם עם כפפות, שטפו ידיים היטב במים וסבון.

דעו את הסיכונים ותוכלו להנות מהגינה בכל העונה

המידע הכלול במאמר זה – כללי ואינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת מקצועית. אף כי נעשה מאמץ למנוע אי דיוקים, ייתכן שנפלו במאמר טעויות. לפיכך השימוש במידע הכלול במאמר הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש ומוזי בוטון בטיחות ואיכות הסביבה בע"מ לא תהא אחראית בצורה כלשהי לתוכנו או לשימוש בו.

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button לייעוץ עם מומחה
דילוג לתוכן